Бахмацька міська громада

Чернігівська область, Ніжинський район

Керуючий справами виконавчого комітету Бахмацької міської ради

 

     Згідно з рішенням другого пленарного засідання першої сесії восьмого скликання Бахмацької міської ради від 27 листопада 2020 року Швидченко Тетяну Михайлівну затверджено на посаді керуючого справами виконавчого комітету Бахмацької міської ради.

 

 


 

Керуючий справами виконавчого комітету 

Керуючий справами виконавчого комітету забезпечує виконання повноважень, передбачених   ст.ст. 30, 36, 38, 38-1, 39 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а саме:

1. Планує роботу виконавчого комітету, організовує роботу з підготовки  і проведення засідань виконавчого комітету  міської ради. Забезпечує підготовку, розгляд та прийняття  рішень виконавчим комітетом міської ради. 

2. Забезпечує своєчасне доведення до відповідних управлінь, відділів, підприємств, установ та організацій, посадових осіб та громадян рішень виконкому, розпоряджень міського голови, організовує контроль за їх виконанням.

3. Організовує та контролює питання ведення діловодства, контролю та архівної справи у виконавчих органах міської ради.

4. Забезпечує контроль за дотриманням порядку документообігу у виконкомі міської ради.

5. Забезпечує взаємодію виконавчого комітету з підприємствами, установами, організаціями, об’єднаннями громадян, розташованими на території підзвітних населених пунктів.

6. Вирішує організаційні питання, що виникають в процесі діяльності виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради.

7.  Організовує контроль за своєчасним розглядом звернень громадян до  міської ради та комунальних підприємств.

8.  Координує роботу структурних підрозділів виконавчого комітету.

9. Забезпечує в межах компетенції організацію та здійснення кадрової роботи, в основу якої покладена реалізація державної політики з питань служби в органах місцевого самоврядування.

10. Контролює роботу з навчання, підвищення кваліфікації працівників структурних підрозділів виконавчого комітету.

11. Координує роботу з інформаційного наповнення сторінок офіційного вебсайту міської ради, висвітлення діяльності виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради у засобах масової інформації.

12. Забезпечує проведення особистого прийому громадян керівництвом міської ради, в тому числі за місцем проживання громадян.

13. Забезпечує проведення на належному рівні нарад, семінарів, круглих столів за участі міського голови.

14. Контролює роботу з оформлення інформаційно-роз’яснювальних матеріалів у виконавчому комітеті міської ради.

15. Вирішує питання організації матеріально-технічного забезпечення діяльності міської ради та її виконавчого комітету (в т.ч. укладання господарських договорів з цих питань), організації взаємодії між відділами, службами та управліннями міської ради у здійсненні ними повноважень.

16. Веде особистий прийом громадян.

17. Керує та бере участь у роботі комісій, створених у процесі виконання покладених завдань у відповідності до повноважень і функціональних обов’язків.

18. У межах своїх функціональних повноважень, спрямовує, координує і контролює роботу наступних структурних підрозділів міської ради:

- відділу організаційної роботи та кадрового забезпечення;

- господарської групи.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора