Стосується ВСІХ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ Бахмацької міської територіальної громади!

 

        Виконавчий  комітет  Бахмацької міської  ради  в період з 01 жовтня 2021 р.  по 31 грудня 2021 р. продовжує перереєстрацію громадян,  які  перебувають  на квартирному обліку,  в  ході  якої перевіряються їх облікові дані. Виявлені зміни вносяться в облікові справи громадян і до книг обліку осіб, які перебувають у черзі на одержання жилих приміщень.  

        У зв’язку із уточненням списків осіб, які  перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті та мають право на одержання житлових приміщень,  просимо громадян надати документи, що підтверджують право і надалі перебувати в черзі для отримання житла, в тому числі і за рахунок можливого пільгового кредитування.

        Особи, які не подадуть необхідні  документи стосовно їх облікових даних, за результатами проведеної перевірки, можуть бути  зняті з обліку рішенням виконавчого комітету.  Про зняття  з  обліку  (виключення  із  списку) кожного із громадян  буде повідомлено  у  письмовій  формі  з  із зазначенням підстав зняття з обліку (виключення із списку).

        За детальними роз’ясненнями звертатись до спеціаліста відділу архітектури, містобудування та жкг міськвиконкому Копи  Олександра  Олександровича.

 

Перелік  необхідних документів:

1. Довідки про реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім’ї, видані виконавчим комітетом ради (за формою, встановленою в додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою ПКМУ від 02 березня 2016 р. № 207). 

2. Довідки про те, чи перебувають члени сім’ї на квартирному обліку за місцем роботи (у виконавчому комітеті сільської, селищної, міської ради).

3. Громадяни, які беруться на облік на пільгових підставах або користуються правом першочергового чи позачергового одержання жилих приміщень, зазначають про це у заяві і подають  відповідні документи.

4. У разі потреби до заяви додаються також медичний висновок, довідка (виписка з рішення виконавчого комітету міської ради) про невідповідність жилого приміщення встановленим санітарним і технічним вимогам, копія договору піднайму жилого приміщення в будинку державного або громадського житлового фонду чи договору найму жилого приміщення в будинку житлово-будівельного кооперативу або в будинку (частині будинку), квартирі, що належить громадянину на праві приватної власності,  письмова згода на обробку своїх персональних  даних, інші документи.

Акцентуємо увагу, з особливою відповідальністю до перереєстрації віднестись опікунам дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування та особам із їх числа, поставлених на квартирний облік виконавчими комітетами сільських рад, тих приєдналися до міської. В разі не надання Вами документів, передбачених Правилами в установлений термін зазначені особи можуть бути зняті з квартирного обліку в установленому Законом порядку.