Бахмацька міська рада

Чернігівська область, Бахмацький район

Увага! Квартирний облік!

Дата: 29.09.2017 16:26
Кількість переглядів: 68

 

        Виконавчий  комітет  Бахмацької міської  ради (міськвиконком)  щороку в період з 01 жовтня по 31 грудня проводить перереєстрацію громадян,  які  перебувають  на квартирному обліку,  в  ході  якої перевіряються їх облікові дані. Виявлені зміни вносяться в облікові справи громадян і книги обліку осіб, які перебувають у черзі на одержання жилих приміщень.  

        У зв’язку із уточненням списків осіб, які  перебувають на квартирному обліку при  міськвиконкомі та мають право на одержання житлових приміщень,  просимо громадян надати документи, що підтверджують право і надалі перебувати на черзі для отримання житла.

        Особи, які не подадуть необхідні  документи стосовно їх облікових даних, за результатами проведеної перевірки, можуть бути  зняті з обліку рішенням міськвиконкому.  Про зняття  з  обліку  (виключення  із  списку) кожного із громадян  буде повідомлено  у  письмовій  формі  з  із зазначенням підстав зняття з обліку (виключення із списку).

        За детальними роз’ясненнями звертатись до спеціаліста відділу архітектури, містобудування та жкг міськвиконкому  Копи  Олександра  Олександровича.

 

Перелік  необхідних документів:

1. Довідки про реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім’ї, видані виконавчим комітетом міської ради (за формою, встановленою в додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою ПКМУ від 02 березня 2016 р. №207).                                                                                                           

2. Довідки про те, чи перебувають члени сім’ї на квартирному обліку за місцем роботи (у виконавчому комітеті сільської, селищної,міської ради).

3. Громадяни, які беруться на облік на пільгових підставах або користуються правом першочергового чи позачергового одержання жилих приміщень, зазначають про це у заяві і подають  відповідні документи.                

4. У разі потреби до заяви додаються також медичний висновок, довідка (виписка з рішення виконавчого комітету міської ради) про невідповідність жилого приміщення встановленим санітарним і технічним вимогам, копія договору піднайму жилого приміщення в будинку державного або громадського житлового фонду чи договору найму жилого приміщення в будинку житлово-будівельного кооперативу або в будинку (частині будинку), квартирі, що належить громадянину на праві приватної власності, інші документи.

 

          Міський голова                                                            П. М. Шимко

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора