Фото без опису     Сектор культури і туризму Бахмацької міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

     - директора комунального закладу «Бахмацького Будинок культури» Бахмацької міської ради;

     - директора комунального закладу «Бахмацький історичний музей імені Миколи Гнатовича Яременка» Бахмацької міської ради;

     - директора комунального закладу «Централізована бібліотечна система» Бахмацької міської ради.

               

     Вимоги до кандидатів:

     - вища освіта відповідного профілю;

     - стаж роботи у сфері культури не менше трьох троків;

     - вільне володіння державною мовою;

     - здатність за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

 

     Обмеження щодо кандидатів:

     керівником комунального закладу не може бути призначена особа, яка:

     - за рішенням суду визнана недієздатною або її дієздатність обмежена;

     - має судимість за вчинення кримінального правопорушення, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку, або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов’язаного з корупцією;

     - є близькою особою або членом сім’ї керівників органу, що відповідно до статутних документів здійснює управління комунальним закладом, а саме сектор культури і туризму Бахмацької міської ради. 

     Документи для участі в конкурсі подаються:

на електронну адресу сектору культури і туризму: bahmachkultura@ukr.net

та на поштову адресу: сектор культури і туризму Бахмацької міської ради, вул. Соборності,   буд. 42, м. Бахмач, 16500

з позначкою «на конкурс».

 

     Перелік документів для участі в конкурсі:

     1. Заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

     2. Автобіографія, що містить прізвище, ім’я, по-батькові, дату і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у т.ч. на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості.

     3. Копія документа, що посвідчує особу.

     4. Копія (копії) документа (документів) про вищу освіту.

     5. Два рекомендаційні листи довільної форми.

     6. Мотиваційний лист довільної форми.

     Зазначений перелік документів є вичерпним. Кандидат може додатково подати інші документи, які, на його думку, підтверджують його професійні чи моральні якості.

     Особа, яка подає документи, несе відповідальність за достовірність поданої інформації.

     Прийом документів кандидатів триватиме упродовж 30 днів з дати оприлюднення цього оголошення (з 01 квітня 2021 року по 30 квітня 2021 року включно).

     Кандидата на посаду керівника закладу визначає конкурсна комісія за результатами відкритого публічного конкурсного відбору, обов’язковою умовою якого є публічна презентація кандидатами на посаду керівника закладу проєктів програм розвитку закладу на один і п’ять років.

     Контактний телефон: (04635)2-15-02