Що потрібно для оперативного вирішення «газових» питань?
Сьогодні на ринку природного газу працюють два типи компаній з абсолютно різним функціоналом та обов’язками. Перші – компанії-постачальники (наприклад, ТОВ «Чернігівгаз Збут»), яким ви сплачуєте за газ, як товар. Другі – Оператори газорозподільних мереж (ГРМ), яким ви сплачуєте за розподіл/доставку газу (їх, за звичкою, називають «облгазами»).
Обидва типи компаній працюють зі споживачами (як побутовими, так і непобутовими), через що клієнти нерідко плутають, хто і за що відповідає.
«Найчастіше питання клієнтів стосуються проведення звірки обсягів споживання газу, встановлення, повірки чи заміни лічильників, або виклику контролерів. Ці питання знаходяться поза межами компетенції постачальника», – говорить Ірина Антоненко, очільниця відділу продажів фізичним особам ТОВ «Чернігівгаз Збут», яке працює під брендом «ТВІЙ ГАЗЗБУТ».
Щоб допомогти клієнтам скоротити час на вирішення «газових питань» пропонуємо розібратися, кому і які питання слід адресувати, щоб отримати результат максимально швидко.
Основна задача Оператора ГРМ – безпечна та коректна експлуатація газових мереж. Саме тому закон відніс до компетенції газорозподільних компаній наступні обов’язки:
- утримання газових мереж та обладнання в робочому стані;
- регулювання тиску в мережі, що спричиняє рух газу до споживача;
- забезпечення обліку газу по кожному споживачу (прийом показань приладів обліку);
- встановлення лічильників газу та перевірка їх роботи;
- прийом аварійних викликів та усунення аварійних ситуацій;
- підключення нових споживачів до мереж газопостачання;
- нарахування плати за доставку/розподіл газу споживачам.
Постачальник газу – це компанія, яка закуповує та постачає газ для населення та юридичних осіб (бюджетних установ, релігійних організацій, бізнесу тощо).
Зона відповідальності Постачальника газу:
- забезпечує купівлю газу для потреб споживачів;
- надає сервіси та консультації через центри обслуговування та онлайн;
- інформує споживачів про ціну газу, порядок оплати тощо;
- реєструє споживачів на інформаційній платформі ринку газу;
- ініціює виключення споживачів з інформаційної платформи ринку газу;
- нараховує оплату за спожитий газ (надсилає платіжку).
Фахівці ТОВ «Чернігівгаз Збут» завжди готові надати консультації з таких питань:
- Скільки коштує газ?
- Які тарифи пропонує компанія своїм клієнтам?
- Чи є у вас борг/переплата за газ?
- Скільки маєте заплатити за газ, якщо не прийшла платіжка?
- Де та як можете заплатити за газ?
- Що робити, якщо з’явився борг за газ?
Для вирішення питань щодо постачання газу завітайте до одного з відділень ТОВ «Чернігівгаз Збут» (їх перелік доступний на офіційному сайті) чи Клієнтського простору 104.ua, або телефонуйте до Контакт-центру: (0462) 616-304.
Довідково: ТОВ «Чернігівгаз Збут» понад шість років стабільно та безперебійно постачає газ в оселі та офіси споживачів блакитного палива. Гарантувати безперервне газопостачання компанія може виключно за умови вчасних розрахунків споживачів.
ТВІЙ ГАЗЗБУТ. Надійний та зручний для кожного!