Сьогодні на ринку природного газу працюють два типи компаній з абсолютно різним функціоналом та обов’язками. Перші – компанії-постачальники (наприклад, ТОВ «Чернігівгаз Збут»), яким ви сплачуєте за газ, як товар. Другі – Оператори газорозподільних мереж (ГРМ), яким ви сплачуєте за розподіл/доставку газу (їх, за звичкою, називають «облгазами»).

      Обидва типи компаній працюють зі споживачами (як побутовими, так і непобутовими), через що клієнти нерідко плутають, хто і за що відповідає.

     «Найчастіше питання клієнтів стосуються проведення звірки обсягів споживання газу, встановлення, повірки чи заміни лічильників, або виклику контролерів. Ці питання знаходяться поза межами компетенції постачальника», – говорить Ірина Антоненко, очільниця відділу продажів фізичним особам ТОВ «Чернігівгаз Збут», яке працює під брендом «ТВІЙ ГАЗЗБУТ».

      Щоб допомогти клієнтам скоротити час на вирішення «газових питань» пропонуємо розібратися, кому і які питання слід адресувати, щоб отримати результат максимально швидко.

     Основна задача Оператора ГРМ – безпечна та коректна експлуатація газових мереж. Саме тому закон відніс до компетенції газорозподільних компаній наступні обов’язки:

  • утримання газових мереж та обладнання в робочому стані;
  • регулювання тиску в мережі, що спричиняє рух газу до споживача;
  • забезпечення обліку газу по кожному споживачу (прийом показань приладів обліку);
  • встановлення лічильників газу та перевірка їх роботи;
  • прийом аварійних викликів та усунення аварійних ситуацій;
  • підключення нових споживачів до мереж газопостачання;
  • нарахування плати за доставку/розподіл газу споживачам.

     Постачальник газу – це компанія, яка закуповує та постачає газ для населення та юридичних осіб (бюджетних установ, релігійних організацій, бізнесу тощо).

     Зона відповідальності Постачальника газу:

  • забезпечує купівлю газу для потреб споживачів;
  • надає сервіси та консультації через центри обслуговування та онлайн;
  • інформує споживачів про ціну газу, порядок оплати тощо;
  • реєструє споживачів на інформаційній платформі ринку газу;
  • ініціює виключення споживачів з інформаційної платформи ринку газу;
  • нараховує оплату за спожитий газ (надсилає платіжку).

     Фахівці ТОВ «Чернігівгаз Збут» завжди готові надати консультації з таких питань:

  • Скільки коштує газ?
  • Які тарифи пропонує компанія своїм клієнтам?
  • Чи є у вас борг/переплата за газ?
  • Скільки маєте заплатити за газ, якщо не прийшла платіжка?
  • Де та як можете заплатити за газ?
  • Що робити, якщо з’явився борг за газ?

     Для вирішення питань щодо постачання газу завітайте до одного з відділень ТОВ «Чернігівгаз Збут» (їх перелік доступний на офіційному сайті) чи Клієнтського простору 104.ua, або телефонуйте до Контакт-центру: (0462) 616-304.

      Довідково: ТОВ «Чернігівгаз Збут» понад шість років стабільно та безперебійно постачає газ в оселі та офіси споживачів блакитного палива. Гарантувати безперервне газопостачання компанія може виключно за умови вчасних розрахунків споживачів.

Фото без опису

ТВІЙ ГАЗЗБУТ. Надійний та зручний для кожного!