Фото без опису Доводимо  до вашого відома, що рішенням п’ятої сесії обласної ради восьмого скликання від 03 серпня 2021 року № 8-5/VIII затверджена Програма відшкодування витрат з поховання померлих (загиблих) учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності та осіб з інвалідністю внаслідок війни у Чернігівській області на 2021-2025 роки  та Порядок відшкодування витрат з поховання померлих (загиблих) учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності та осіб з інвалідністю внаслідок війни.

   Для відшкодування витрат з поховання, особі, яка поховала померлого учасника бойових дій або особу з інвалідністю внаслідок війни, необхідно звернутися до відповідної територіальної громади за місцем реєстрації померлої особи та подати такі документи:

   - заяву на відшкодування понесених витрат на поховання із зазначенням реквізитів особового рахунку, відкритого в установі банку, для перерахування коштів;

    - копію паспорта;

   - копію документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;

   - копію свідоцтва про смерть (з пред’явленням оригіналу документа);

   - копію документа (посвідчення), що підтверджує віднесення померлої особи до категорії учасника бойових дій чи особи з інвалідністю внаслідок війни;

  - документи, що підтверджують перелік та вартість ритуальних послуг, наданих при похованні померлої особи, яка мала категорію учасника бойових дій чи особи з інвалідністю внаслідок війни (договір, квитанції, накладні, чеки) .

   Уповноважені особи відповідних територіальних громад передають заяву з необхідними документами відділам реалізації державної соціальної політики управління соціального захисту населення Ніжинської районної державної адміністрації ( Бахмацькому, Бобровицькому, Борзнянському, Ніжинському, Носівському). Управління соціального захисту населення готує подання до Чернігівського обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, який здійснюватиме виплати згідно затвердженого Порядку.

Управління соціального захисту населення

Ніжинської райдержадміністрації