Конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу архітектури та містобудування виконавчого комітету Бахмацької міської ради

  • 504

Фото без опису       Керуючись ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», відповідно до розпоряджень міського голови від 27.11.2020 № 85 «Про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування», від 04.01.2022  № 2 «Про оголошення  конкурсу на заміщення вакантної посади начальника відділу архітектури та містобудування виконавчого комітету Бахмацької міської ради», виконавчий комітет Бахмацької міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

 

начальника  відділу архітектури та містобудування виконавчого комітету Бахмацької міської ради

 

Основні вимоги до кандидатів:

         - вища освіта відповідного професійного спрямування за напрямом підготовки “Архітектура”, “Будівництво” та освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

         - вільне володіння державною мовою;

         - досвідчений користувач ПК.

 

Умови оплати праці

            посадовий оклад та надбавки до посадового окладу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 2006 року № 268 “Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів”;

 

Бажаючі взяти участь у конкурсі подають такі документи:

  • заяву на участь у конкурсі;
  • картку форми П-2ДС;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • копія документу про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»;
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовозобов’язаних);
  • дві фотокартки розміром 4х6 см;
  • письмову згоду на збір та обробку персональних даних;
  • декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції” (в електронному вигляді).

       Прийняття документів здійснюється з 10 січня 2022 року до 08 лютого 2022 року включно за адресою: 16500, Чернігівська область, м. Бахмач, вул. Соборності, 42.

      Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна дізнатися за тел. (04635) 2-15-04.