Національний роумінг

  • 441

   Мобільні оператори «Київстар», Vodafone та lifecell разом Мініцифрою, ДССЗІ, НКЕК України та «Телас» оголосили про запуск національного роумінгу в Україні. Це означає, що абоненти зможуть перемикатися на мережу інших операторів, якщо немає можливості використовувати сигнал свого мобільного оператора.

   Перш за все національний роумінг буде підключений в зоні активних бойових дій (Харківська, Херсонська, Сумська, Полтавська, Дніпропетровська, Запорізька, Донецька, Луганська, Кіровоградська, Миколаївська області), далі у Чернігівській, Житомирській, Черкаській та Вінницькій областях і згодом по всій території України. Тобто при зникненні зв’язку одного оператора абонент зможе підключати вручну зв’язок іншого оператора.

     Наразі національний роумінг доступний для голосових дзвінків та SMS-повідомлень по Україні у всіх мобільних операторів.

   Задля надійного функціонування мережі, оператори технічно реалізовуватимуть можливість користуватися національним роумінгом поступово. Спочатку національний роумінг буде підключено для абонентів контрактної форми обслуговування і протягом трьох наступних днів будуть підключені абоненти передплаченого зв’язку.

     Що треба знати про використання національного роумінгу для абонентів:

  • назва мережі може змінитись на ту, покриття якої використовується;

  • національний роумінг не потребує додаткової плати від абонентів;

  • тарифікація дзвінків та SMS відбувається згідно з умовами тарифного плану вашого оператора.

     Як підключитись до мережі іншого оператора:

    1. Відключити автовибір мережі.

        Для Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор

        Для iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі

   2. Знайти й вибрати доступну мережу вручну: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL

   3. Якщо зареєструватися не вдалось, то треба спробувати ще раз або вибрати іншу мережу

   4. Перевірити можливість проходження дзвінка, SMS.

   Якщо не вдалося підключитися до мережі іншого оператора, абоненту варто спробувати перезавантажити телефон.

   Важливо: раз на день треба намагатись повернутись (підключитись) до мережі свого оператора. Вручну або увімкнувши автовибір мережі.

   Також варто знати, що підключення національного роумінгу передбачає значне навантаження на мережі операторів. Відтак це може впливати на якість роботи деяких послуг.

Фото без опису