Фото без описуЧасто через свою неуважність та безпечність громадяни стають жертвами шахраїв. Тож звертаємося до жителів громади із проханням бути більш пильними, оскільки випадків шахрайства останнім часом суттєво побільшало.

   Зокрема, відомі факти про «візити» до осель жителів міста осіб, які представлялися працівниками КП “БАХМАЧ-ВОДСЕРВІС”, а насправді ними не були.

   Загалом, аферисти при зустрічі часто представляються працівниками комунальних служб, банківськими службовцями, благодійниками тощо. Дзвонять у двері, й, наприклад, під приводом перевірки лічильника проникають до помешкання. Поки господар шукає документи на лічильник, «гість» нишпорить у помешканні, забираючи все, що має якусь цінність, або ж вивідує певну інформацію про господаря та його родину, щоб потім скористатися нею, звісно, у своїх шахрайських цілях.

   Тож застерігаємо від недалекоглядних кроків, які можуть у подальшому коштувати втрати заощаджень чи цінних речей, за якими полюють зловмисники – псевдо-працівники (псевдо-електрики, псевдо-соцпрацівники, псевдо-поліцейські, псевдо-працівники військкомату тощо).

   Обов’язково запитайте у перевіряльника ім’я, прізвище, посаду, а також у нього має бути посвідчення працівника. Так ви переконаєтеся, що він дійсно є співробітником організації. Якщо все-таки виникли сумніви, то краще не впускайте до свого помешкання сторонню особу, яка може виявитися зловмисником. І пам‘ятайте: якщо так склалися обставини, що ви стали жертвою чи свідком злочину – негайно повідомте про це на лінію «102».

   Насамкінець вкотре дякуємо всім користувачам за вчасно сплачені послуги з централізованого водопостачання та водовідведення та нагадуємо про необхідність своєчасного передавання показників приладів обліку води.

Фото без опису

З повагою

Адміністрація КП “БАХМАЧ-ВОДСЕРВІС”