Відповідно до  Правил обліку  громадян,  які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених  постановою  Ради  Міністрів УРСР і Укрпрофради від              11 грудня 1984 року №  470,   виконавчий  комітет  Бахмацької міської  ради   щороку в період з 01 жовтня по 31 грудня проводить перереєстрацію громадян,  які  перебувають  на квартирному обліку,  у  ході  якої перевіряються їх облікові дані.         

       Просимо  громадян,   які  перебувають на квартирному обліку при  міськвиконкомі та  мають право на одержання житлових приміщень, підтвердити  своє право,  надавши  необхідний  пакет документів.

      Особи, які не  нададуть   документи  стосовно їх облікових даних, за результатами   проведеної перевірки  можуть бути  зняті з обліку рішенням  міськвиконкому.  Про  внесені зміни  заінтересованим особам  буде  направлено   письмове  повідомлення    із  зазначенням  підстав  такого зняття з обліку (виключення із списку).

       За  детальними  роз’ясненнями  звертатись  до  міської  ради    (4-й поверх, каб. 5).                             

Перелік  необхідних документів:

1. Довідки про реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім’ї, видані виконавчим комітетом міської ради.

2. Довідки про те, чи перебувають члени сім’ї на квартирному обліку за місцем роботи (у виконавчому комітеті сільської, селищної, міської ради).             

                                        3. Громадяни, які беруться на облік на пільгових підставах або користуються правом першочергового чи позачергового одержання жилих приміщень, зазначають про це у заяві і подають  відповідні документи.

   4. У разі потреби до заяви додаються також медичний висновок, довідка (виписка з рішення виконавчого комітету міської ради) про невідповідність жилого приміщення встановленим санітарним і технічним вимогам, копія договору піднайму жилого приміщення в будинку державного або громадського житлового фонду чи договору найму жилого приміщення в будинку житлово-будівельного кооперативу або в будинку (частині будинку), квартирі, що належить громадянину на праві приватної власності, письмова згода на обробку своїх персональних  даних, інші документи.