Розпочав роботу сучасний call-центр на базі “Бахмацького міського центру первинної медико-санітарної допомоги”
Раді повідомити, що у нашій територіальній громаді на базі “Бахмацького міського центру первинної медико-санітарної допомоги” розпочав роботу сучасний call-центр. Завдяки цьому мешканці громади отримають комплексний і принципово новий рівень обслуговування та швидкий доступ до всіх лікарняних послуг, а відтак — й одужання.
Call-центр працює за принципом “Дзвінок до нас — перший крок до здоров'я пацієнта”. Вам не доведеться довго чекати відповіді та передзвонювати багато разів. Черги за довідками й записом до лікарів теж скасовуються. До того ж телефоном можна вирішити набагато більше питань:
● дізнатися графік роботи всіх лікарів закладу;
● отримати інформацію про онлайн запис до вузького спеціаліста;
● інформацію про те, де та в який час можна здати аналізи і якнайшвидше пройти всі необхідні обстеження;
● інформацію для пацієнта про підготовку перед проходженням УЗД, фібро- та гастроскопії;
● інформацію про безплатні послуги й ліки за програмою медичних гарантій;
● перелік документів для отримання довідок;
● адреси та номери телефонів поліклініки й відділень;
● інформацію щодо наявності вакцини;
● інформацію про взаємозамінних лікарів;
● будь-який дзвінок, навіть “Мені просто запитати”, не залишиться поза увагою!
Наші оператори вже чекають на ваші дзвінки! 093 400 5 800 068 400 5 800
Щиро дякуємо нашим партнерам: @GIZResilientSociety, @100PercentLifeFightForLife, @MedLead.NGO за підтримку, навчання та допомогу у покращенні сервісу для наших пацієнтів
Call-центр відкритий у межах проєкту «Вдосконалення системи обслуговування та комунікаційної стратегії медичних закладів у п’яти областях України», який реалізується БО “100% Життя” у партнерстві з Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням уряду Німеччини в рамках проєкту GIZ “Спеціальна програма підтримки України /EU4ResilientRegions”.