До уваги жителів Бахмацької громади!

  • 111

  Фото без опису  Відповідно до  Правил обліку  громадян, які потребують поліпшення житлових умов  Бахмацькою міською радою   щорічно  в період з 1 жовтня по 31 грудня  поточного року проводиться  перереєстрація  громадян, які перебувають на квартирному обліку, у  ході якої перевіряються їх облікові дані.

          Виявлені зміни вносяться в облікові справи громадян і до книги обліку осіб, які перебувають  у черзі  на одержання жилих приміщень. 

         У зв’язку із уточненням списків осіб, які  перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті та мають право на одержання житлових приміщень,   просимо надати документи, що підтверджують право і надалі перебувати в черзі для отримання житла, згідно до переліку.

   Перелік  необхідних документів:

          1. Довідки  про  реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім’ї, видані виконавчим комітетом ради.

          2. Довідки про те, чи перебувають члени сім’ї на квартирному обліку за місцем роботи (у виконавчому комітеті сільської, селищної, міської ради).                                                                          

          3. Громадяни, які беруться на облік на пільгових підставах або користуються правом першочергового чи позачергового одержання жилих приміщень, зазначають про це у заяві і подають  відповідні документи.                                                                                                                 

          4. У разі потреби до заяви додаються також медичний висновок, довідка (виписка з рішення виконавчого комітету міської ради) про невідповідність жилого приміщення встановленим санітарним і технічним вимогам, копія договору піднайму жилого приміщення в будинку державного або громадського житлового фонду чи договору найму жилого приміщення в будинку житлово-будівельного кооперативу або в будинку (частині будинку), квартирі, що належить громадянину на праві приватної власності,  письмова згода на обробку своїх персональних  даних, інші документи.

          Прохання з особливою відповідальністю до перереєстрації віднестись  особам, які мають право на першочергове  або  позачергове отримання житла.

          Особи, які не подадуть необхідні  документи стосовно їх облікових даних,  за результатами   проведеної  перевірки, можуть бути  зняті з обліку рішенням виконавчого комітету.  Про зняття  з  обліку  (виключення  із  списку) кожного із громадян  буде повідомлено  у  письмовій  формі    із зазначенням підстав зняття з обліку (виключення із списку).

        За детальними роз’ясненнями звертатись до спеціаліста відділу комунального майна та правового забезпечення Бахмацької міської ради     

4-й поверх, каб. 5).