Фото без опису В умовах сьогодення все більшої популярності набувають електронні сервіси Пенсійного фонду України.

   На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України  (https://portal.pfu.gov.ua) застраховані особи та пенсіонери мають можливість скористатись значною кількістю послуг, які надаються онлайн:

  • отримувати дані персональної електронної облікової картки застрахованої особи та інші відомості з Реєстру застрахованих осіб (інформація про заробітну плату, дохід, грошове забезпечення, сплачені страхові внески, набутий страховий стаж);
  • мати доступ до наявних відомостей своєї електронної трудової книжки;
  • мати доступ до своєї електронної пенсійної справи (пенсіонеру);
  • записатися на прийом до органів ПФУ;
  • подати заяву на призначення/перерахунок пенсії, житлової субсидії або пільги, страхових виплат;
  • отримати довідки з QR-кодом;
  • переглянути сформований е-лікарняний;
  • подати заяву на оформлення пенсійного посвідчення;
  • надіслати дані для внесення змін до пенсійної справи;
  • подати анкету для внесення змін до Реєстру застрахованих осіб;
  • подати звернення (питання, пропозицію, скаргу, клопотання) та переглянути стан їх опрацювання;
  • одержувати повідомлення від Пенсійного фонду України;
  • укласти договір добровільної сплати страхових внесків;
  • зробити благодійну пожертву.

   В особистому кабінеті вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України реалізовано сервіс «Пенсійний калькулятор», за допомогою якого можна порахувати орієнтовний розмір майбутньої пенсії. 

   Крім того функціонують :

  • «Кабінет страхувальника», який стане у нагоді юридичним та фізичним особам-підприємцям. Через «Кабінет страхувальника» можна отримати інформацію стосовно електронних довідок про трудовий та страховий стаж працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності, переглянути листки непрацездатності та подати заяву-розрахунок щодо сплати коштів за рахунок Пенсійного фонду України за листками непрацездатності, подати відомості про трудову діяльність, подати звернення (питання, пропозицію, скаргу, клопотання) і переглядати стан їх опрацювання.
  • «Кабінет для підприємств - управителів, об’єднань та виконавців комунальних послуг» - для подання інформації, необхідної для призначення та розрахунку житлових субсидій та пільг.